28 Nisan 2016 Perşembe

Rüzgar Gülü

Daha önce bahsetmiştim; Pinterest'te gördüğüm güzel fikirleri pinliyorum, sonra da fırsat bulunca hemen deniyorum. 

Minik rüzgar güllerini burada gördüm. Basit ama çok şirin olan rüzgar güllerine bayıldım :) 

Bir rüzgar gülü için gerekli malzemeler:
- 2 adet (farklı renkte) kare keçe
- 1 adet uyumlu düğme
- İğne, iplik

Ben kenarı 12cm olan kare keçeler kullandım. Uyumlu renkler seçmek bence önemli. İç kısımda yer alacak olan keçe açık renk kullanılırsa, rüzgar gülü daha bir güzel çıkıyor ortaya. 



- Ben; açık pembe-fuşya ve mor-koyu mor keçeler kullandım, rüzgar gülü denemelerimde.

- Ortada yer alan düğmeleri, açık renkli keçeler (açık pembe ve mor) ile kapladım.

Kaplamaya uygun düğmeleri Tchibo'dan almıştım, sanıyorum şu an satışı yok ama ara ara eski ürünler geliyor; belki yine satışa çıkar.

- 2 keçeyi üst üste koydum ve iğneledim.

- Daha sonra köşelerden ortaya doğru (4 tarafından) 7.5cm'lik kesikler attım.

- Oluşan üçgenlerin aynı taraftaki köşelerini ortada birleştirerek diktim ve ortasına kaplamış olduğum düğmeyi koydum.

- Bu kadar :) Umarım beğenmişsinizdir.

Not: Pembe Camekan isimli bloğun yazarından bir sürü, farklı renklerde keçe aldım. Rengarenk yeni çalışmalarım için takipte kalın :)







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder