18 Haziran 2014 Çarşamba

Hobi Malzemelerim ve Sınırsız Mutluluk

Merhaba,

Hobi malzemelerimi paylaşmak istedim öncelikle. Belirtmeliyim ki; bunun ilk postum olmasından mütevellit çok heyecanlıyım :)

Tchibo delisiyim ben. Bu markanın internet üzerinden satışını yaptığı, "El İşi", "Hobi" vb. ile alakalı temalarında yer alan ürünlerin en az %80'ini almışımdır sanıyorum. Bu karşı koyamadığım bir durum, aslına bakarsanız biraz karşı koyabilsem hiç fena olmayacak.

Kurdele, bant, baskı ve makas setlerim, çeşit çeşit kağıtlarım, zarflarım, yünlerim, kumaşlarım, boncuklarım, cam işleme aletim, silikon tabancam, dikiş makinem, kutularım.. Baktıkça mutlu olduğum, mutlu oldukça baktığım; kullandığım anlarda ise zevkten dört köşe olduğum malzemeler işte bunlar.

Bu malzemeleri kullanarak gerçekleştirdiğim aktivetelerimi ve sonuçlarını buradan yayınlıyor olacağım. Gözünüz bir yerden ısırırsa renkleri, desenleri; şaşırmayın :)

Şimdilik kalın sağlıcakla..


2 yorum :

  1. Merhaba,

    Blogunuz hayırlı olsun. Beni takip listenize eklediğiniz için çok teşekkürler.. Kullandığınız fontu çok beğendim, çok şirin..


    Başarılar,
    Rumeysa (Lace & Ribbon)
    http://laceandribbon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Rumeysa Hanım,

      El yazıma gercekten çok benziyor bloğumda kullandığım font. Bu nedenle size iki kez teşekkür etmek isterim :)

      Bu arada aslında ben sizi mail yoluyla 1 yılı aşkın süredir zaten takip ediyorum. Bir paylaşımınızda görüp öğrendiğim Zakka serisinin 3 kitabını satın aldım örneğin, kitaplığımda en ulaşılır pozisyondalar :)

      Çok teşekkür ederim yüzümü gülümseten yorumunuz için.

      Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

      Sıkı takipteyim, bilginize :)

      Sil