24 Haziran 2014 Salı

Keçeden Yapılmış "Korsan Şapkası" ve "Fes"



İstekleri karşısında akan suların benim için durmakla kalmayıp ters yöne akmaya başladığı, 2 tane baldan tatlı yeğenim var benim; Yusuf ve Yunus. Şu an 6 ve 2 yaşındalar. 

İsteyecekleri ve benim yapmaya kalkışmayacağım herhangi bir şey var mıdır, sanmam :) Yandaki fotoğrafta görmüş olduğunuz korsan şapkasını, Yusuf'umun isteği üzerine hazırladım. Yanına bir de eline takması için korsan kancası yaptım. Ayrı şehirlerde yaşadığımız için ellerimle veremedim ama kargo ile gönderdim. Sahibi tarafından beğenildiğine dair duyumlar aldım sonrasında.

Ufaklık henüz isteklerini tam dile getiremediğinden ona fes yapmayı uygun buldum, kendisi bıçkın bir Osmanlı erkeği modunda olduğu için daha bu yaşta (ileride güreş müsabakalarında görmemiz pek mümkün kendisini, abisini kolayca yere serebiliyor aradaki yaş farkına rağmen :). Onun da fesi başından uzunca bir süre çıkarmadığına dair yorumlar aldım ve pek mutlu oldum.

Ailenizdeki ufaklıkları aktiviteler içine dahil etmek isterseniz ya da onlara ellerinizle hediyeler hazırlamak isterseniz, keçe ile yapmış olduğum "Korsan Şapkası" ve "Fes"'ten belki esinlenirsiniz diye düşündüm. Azıcık aklınızda bir fikir oluşmasına yardımcı olduysa bu yazı; ne mutlu bana, e tabi bir de ne mutlu o şanslı ufaklıklara.

Esenlikler diliyorum efendim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder